22.1°C
דף הבית של טו אילת

הקרקעית היא הגבול...

מספר מועדוני הצלילה באילת הוא הגדול ביותר בארץ ולא בכדי: אתרי הצלילה במפרץ אילת הם מהיפים בעולם ורבים מגיעים אפילו מחו"ל כדי לצלול באילת. נכון לרגע כתיבת שורות אלה, תוכלו למצוא לא פחות מ-19 מועדוני צלילה באילת!

כמובן שישנם גם מועדוני צלילה לחופי הים התיכון אולם כל מי שצלל באילת יעיד על חוויה מופלאה ומהנה שאי אפשר להשוותה בכלל לצלילה באיזור המרכז. מועדוני הצלילה באילת לרוב שוכנים לצד אתרי צלילה מרהיבים ביופיים: שמורת האלמוגים מוקפת במועדוני צלילה, ריף הדולפינים, גן הצלופחים, אתר המערות. כמעט כל מועדוני הצלילה באילת עורכים הפלגות לאתרי צלילה אטרקטיביים בלב הים: הסטי"ל, היתוש, אי האלמוגים, הגנים היפניים ועוד.

מועדוני צלילה מומלצים באילת:

מועדוני הצלילה באילת עומדים בסטנדרטיים בינלאומיים של הדרכה ובטיחות. כל מועדון צלילה שייך לארגון צלילה עולמי כזה או אחר ומקבל הסמכת "מרכז צלילה" מאותו הארגון. בין ארגוני הצלילה הגדולים והמוכרים נמנים ארגוני הצלילה הבאים:

חלק ממועדוני הצלילה באילת גם חברים בהתאחדות הישראלית לצלילה אבל אין זה אומר דבר על מועדוני הצלילה שאינם חברים בהתאחדות הישראלית וכל עוד שיש  למועדון הצלילה תעודת מרכז צלילה של אחד מהארגונים הבינלאומיים, אין בעיה לעבור שם קורס צלילה.

מזג אוויר
מזג אוויר באילת
טיסות
טיסות לאילת
תחבורה
תחבורה באילת
טיולים
טיולים באיזור אילת
מפה
מפה של אילת
מלונות
בתי מלון באילת
היסטוריה
היסטוריה של אילת
חירום
טלפונים וחירום